Steun de Tiele-Stichting

Draagt u het boekwetenschappelijk onderzoek en onderwijs een warm hart toe? Vindt u het belangrijk dat organisaties en bedrijven in de boekenwereld elkaar vinden? En blijft u graag op de hoogte van boekwetenschappelijke ontwikkelingen? Word dan donateur of aangeslotene van de Tiele-Stichting.

Steun de Tiele-Stichting

Word donateur

Als donateur steunt u de Tiele-Stichting en draagt u bij aan het boekwetenschappelijk onderzoek en onderwijs in Nederland. Bovendien stelt u ons in staat onze jaarlijkse activiteiten en evenementen te organiseren, zoals de Tiele-prijs voor de beste scriptie op het gebied van de boekwetenschap.

U wordt al donateur voor slechts €20 per jaar. U kunt zich aanmelden door het contactformulier onder aan deze pagina in te vullen of te mailen naar info@tiele-stichting.nl. Vermeld daarbij ten minste uw voornaam en/of voorletters, achternaam en, indien u de nieuwsbrief thuis wenst te ontvangen, uw adres. Uw steun wordt zeer gewaardeerd!

Word aangeslotene

De Tiele-Stichting wordt ondersteund door 19 organisaties. U kunt zich bij dit veelzijdige netwerk aansluiten door met uw organisatie of bedrijf aangeslotene te worden. Op die manier draagt u bij aan het boekwetenschappelijk onderzoek en onderwijs in Nederland en profiteert u van ons uitgebreide netwerk in de boekenwereld. Vraag onze coördinator naar de mogelijkheden via info@tiele-stichting.nl.

Word donateur

Word aangeslotene